Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podskakiwać, przeskakiwać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozkład, rozpad, niszczenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
słabość, niedobór, brak, deficyt rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
unconsciousness, oblivion
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
fall into unconsciousness/oblivion
|
|
|
rozdzielać się, rozwidlać (o drodze) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pękać, wskakiwać, trzaskać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jakoś, z jakiegoś powodu, tak czy inaczej rozpocznij naukę
|
|
somehow, for some reason, anyway
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niepodważalny, niezaprzeczalny rozpocznij naukę
|
|
incontrovertible, undeniable
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
transform, change, reshape
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
specjalnie, szczególnie, konkretnie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
timid, shy, faint-hearted
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
słaby, niewyraźny, niewielki, cichy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
it sounds like madness/it sounds nuts
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mieć miejsce, wydarzyć się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
sygnał do czegoś, kij do bilarda rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
twierdzenie, roszczenie, żądanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|